zaterdag 25 september 2010

Mijn eerste bericht!

Goedenavond allemaal!
Mijn alleralleralleerrr eerste bericht.
Vanaf nu zal ik hier vaak berichten plaatsen over de dingen die ik mee maak in de kapperswereld.

Maar laat ik mij eerst even voorstellen, ik ben Lidwien Heersink.
Ondernemer, enthousiast een beetje gek... en dochter van Jim Heersink.
Jim heeft Da Vinci Salonautomatisering opgericht.
Da Vinci maakt oplossingen voor alle kappers die een hekel hebben aan alle administratieve rompslomp die komt kijken bij een kapsalon runnen. Hoe? Door middel van computerprogrammas.

De Heersink familie zit al sinds 1935 in de kapperswereld en sinds 1945 dan ook met een eigen salon. Opa & vader hebben al in de kapsalon gestaan en nu ook ik. Deze keer alleen niet als kapper maar wel als kapperondernemer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten