woensdag 12 januari 2011

Ahhh… kapster ziek!

Het gevoel wat veel kappers kennen als ’s ochtends de telefoon gaat.
‘Snel naar de salon om te zien welke klanten in het afsprakenboek staan.’
‘Wie kan er vandaag invallen voor de zieke kapster. ’
'Oh, ik heb nog niet eens mijn koffie gehad vanochtend!’

Dit overkwam mij vanochtend ook … Naja, toch net iets anders.
Ik kreeg een SMSje dat een kapster ziek was vandaag.

Maar, wat heerlijk!
Ik pak mijn laptop, kijk in onze Hairplanner.nl (online Afsprakenboek) en zie meteen dat ik wat afspraken naar een andere kapster kan verschuiven.
Zo, in de Hairplanner geregeld!

Mijn telefoon erbij en SMS de kapsters dat ze weten wie ziek is.
En of ze even die paar klanten willen bellen of ze op een ander tijdstip kunnen.

Alles is geregeld binnen 5 min!
Geen gestress meer en ik kon heerlijk van mijn ontbijtje genieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten