dinsdag 22 maart 2011

Zo dus niet!

Soms is het wel goed om een situatie tegen te komen die niet prettig is. Dan weet je weer hoe je het absoluut niet in je salon zou willen doen.

Zo'n situatie kwam ik afgelopen zondag tegen.
Een heerlijk dagje sauna waarbij we even op het terras wat gingen drinken. Een broodje erbij besteld... even wachten.. even wachten...
Goh, om ons heen gingen mensen later zitten en hebben al een hele maaltijd achter de kiezen.

Toch maar eens vragen ...
De eerste man die we vragen waar onze broodjes blijven antwoordt: 'Tja, als u heeft besteld dan zal het er zo wel aankomen...' Wat hebben wij daar nu aan!
Een volgende dame die we vragen antwoordt: 'Uhm, ik ben hier vandaag net begonnen dus weet niet wie uw bestelling heeft opgenomen...' Ok, dus?

Probleem bij de klant
Elke keer werd het probleem weer teruggekoppeld naar ons.
En we hadden nog niets, even naar binnen lopen om te vragen waar de broodjes bleven was te lastig.
Je zou toch bijna niet geloven dat mensen zo kunnen reageren.
Behalve een hoop frustratie weten we een ding zeker, daar komen we niet meer terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten