zondag 2 september 2012

Shampoo bij de supermarkt gekocht? Neem hem mee!


Voorkant van de flyer
Ik voelde het haar van een vriendin van me... dat voelde niet goed. Dus heb ik haar een heerlijke shampoo gegeven, een goede shampoo uit de salon. Ze waste haar haar ermee en het was precies wat ik dacht, ze was blij. Dus dacht ik, daar kan ik meer mee. 

Lever je lege shampoo in en krijg korting op een nieuwe!
De actie voor de maanden september/oktober 2012 was bedacht.
Hoe deze actie werkt:
  1. Kom in de salon voor een behandeling.
  2. Neem je lege shampoo fles mee en lever deze in.
  3. Krijg persoonlijk advies over welke shampoo het beste bij jouw haar past.
  4. Ontvang € 5 korting op jouw heerlijke nieuwe shampoo.
Achterkant van de flyer
Maar natuurlijk is het leuke, je hoeft niet een lege shampoo fles mee te nemen die eerder bij ons gekocht is. Het mag er een zijn die je bij de supermarkt hebt gekocht, bij de drogisterij of zelfs bij een andere salon.

Doel?Zorgen dat onze klanten hetzelfde ervaren als die vriendin van mij. Zodat ze niet 1 keer een shampoo bij ons komen kopen maar de volgende keer ook weer. En dus niet 1 keer geld in het laatje vanwege de actie maar de volgende keer ook weer. Hoe deze actie gaat lopen? Dat horen jullie zodra oktober voorbij is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten